Ana içeriğe atla

Rimmel 60 Seconds Rita Ora Oje Koleksiyonu

Herkese haftanın son gününden merhaba
 Hasta olduğum için birkaç gün yazı yazamadım malesef
 Bugün telafi edip güzel bir yazı hazırladım sizler için

 Rimmel'in Rita Ora işbirliği ile hazırladığı 60 second ojeleri inceleyeceğiz
Kalem rujlar daha gelmemiş ama geldiği gibi alacağım renkler belli onlarıda hemen sizlerle paylaşıcam

6 renk kalem rujdan oluşan Colour Rush serisi ve yine 6 renkten oluşan oje serisi hazırlanmış 
Kalem rujları denediğimde yazısını paylaşmak istiyorum.Bugün ojeleri inceleyeceğiz

  3 soğuk renk ve 3 sıcak renkten oluşuyor ojeler.Ben sadece mor rengini alamadım.

Kahvenin yanında güzel bir pazar yazısı hazırladım sizlere 
Hep beraber Rita Ora oje koleksiyonunu inceleyelim


 Bende 3 soğuk 2 sıcak renk var en sevdiğiniz hangisi oldu diye sorarsanız asla cevap veremem evladım oldu hepsi

Sırayla başlıyalım inanılmaz güzel soft bir renk
Rita Ora'da bu senenin modası olan pastel renkleri seçmiş
Louse Your Lingerie

Bildiğiniz beyaz ojelerden farklı bir ton bu
Koleksiyonda ki soğuk tonların tümünde parıltılar mevcut
Bronz tende çok şık durucağından eminim
White Hot Love 

Tiffany mavisi dediğimiz bu renk son 2 senenin en çok tutan renklerinden
Yaz için bu renk olmazsa olmazdı zaten
Breakfast In Bed

Bu renk fotoğraflarda neden böyle çıktı anlayamadım.Aslında alakası yok şu renkle sürdüğüm rengin.
Do Not Disturb aslında Watsons poşetleriyle aynı renk ama burda lacivert gibi bir renk olarak çıkmış
Do Not Disturb

Vee en sona pembeyi sakladım
Çok canlı ve tatlı bir pembe bu bayıldım
Rita Ora'nın seçimleri harika 
Don't Be Shy


Bilmeyenler için Rimmel 60 Seconds ojeler 
özel tasarlanmış fırçaları ve 60 saniyede kuruma özellikleriyle meşhurlar

 Rimmel 60 Seconds Rita Ora ojelerin fiyatı 5 TL
Şuan indirimli fiyatı 4 TL

Watsons için TIK TIK
 
Siz koleksiyonu nasıl buldunuz ?
Hangi renkleri almayı düşünüyorsunuz?
Yorumlarınızı bekliyorum kızlar

Mutlu pazar günleri diliyorum kucak dolusu öpücükler

Sevgiler

XOXO
 




 

Yorumlar

  1. bebek mavisi Ankara'ya teşrif etmedi henüz
    gelirse hemen ben de alicimm

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blogunu takipteyim,
    Banada uğrarsan çok sevinirim
    Sevgiler..
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. ben koleksiyonu süper buldum cnm! Rita ora'yı sevmem pek ama ojeler harika... denediğin ilk 3 rengi almayı düşünüyorum tam istediğim tonlar. Bir de rimmel'in ojelerinin kalitesini çok seviyorum çok kolay kuruyor ve güzel sürülüyor. Güzel ellerine de nasıl yakışmış:))))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO