Ana içeriğe atla

En İyi İnstagram Butikleri 2

Herkese merhaba
Haftasonu yazısı olunca kahve eşliğinde okunabilicek güzel bir yazı hazırlamak istedim sizlere
En iyi instagram butikleri yazısı en çok tıklanan yazılar arasına girince ikincisini hazırlamak istedim


Ben boş vakitlerimde kahvemi alıp instagram butiklerini gezmeyi çok seviyorum eminim sizde seviyorsunuzdur
Kapıda ödeme olması satan kişiyle birebir iletişimde olmak diğer sitelerden almaktan çok daha cazip kılıyor
Hazırsanız başlayalım

 İlk butiğimiz @ninibutik 
Ürünleri yurtdışından getiriyorlar.Birbirinden güzel kolyeler,aksesuarlar,üstlükler bu butikte.Ödeme şekli havale ve eft sıkı durun KARGO ÜCRETSİZ ! 



 İkinci butiğimiz @minetanbutik
Giyim,ayakkabı ve aksesuar üzerine birçok çeşit bu butikte var.
Havale eft,kredi kartı ve kapıda ödeme seçenekleri var
Değişik tasarımları seviyorsanız mutlaka uğramanız gereken bir butik


 Üçüncü butiğimiz @missbutiik
Yurt dışından ithat ürünler satıyorlar.Kapıda ödeme ve kredi kartıyla ödeme mevcut
Birbirinden güzel ayakkabı,çanta ve aksesuarlar var
Replika modelleri arayanlar burası tam sizlik




Diğer butiğimiz @ponponbutik
Yeni keşfettiğim butiklerden biri keşke daha önceden bulsaydım
Çeşit çeşit tomslar,supergalar,replika chanel çantalar bu butikte
 Kapıda ödemeleri var,değişim yapıyorlar




@butik10 'u bir çoğunuz belki daha önceden görmüşsünüzdür
 Mesaj veren tişörtleri sevenler buraya !
Püsküllü tişörtler,mickey baskılı etekler bluzlar,tulumlar,uzun elbiseler ve çok daha fazlası bu butikte
Kapıda ödeme var



 Tıpkı adı gibi cicili bicili bir butik @cicilibicilibutik
Aradığınız çoğu şeyi bulabileceğiniz bir butik
Aksesuar,takı,ayakkabı,çanta,parfüm,giyim neler neler
İster kombin şeklinde alın ister tek alın
Superga,toms,platform topuklar ne tarz ayakkabı ararsanız bulabilirsiniz
Kapıda ödeme ile çalışıyorlar






Birçok ünlü sanatçının boynunda gördüğümüz kolyeler işte bu butikten çıkıyor
@elfashion inanılmaz güzel tasarım kolyeler satan bir butik
Tasarımları alan ünlüler arasında Tuğçe Özbudak,Seren Serengil,Demet Akalın,Gülben Ergen,Çağla Şıkel,Özlem Yıldız ve daha sayamadığım isimler var
Siz şimdi soruyorsunuz ünlüler tercih ediyorsa pahalıdır bir girin ve göz atın fiyatlarına diyorum
Havale ve eft ödeme şekilleri



 @selishshoes birbirinden güzel ayakkabıların olduğu bir butik
Birçok ünlü bu butikten ayakkabı seçimlerini yapıyor
Esra Erol,Gizem Hatipoğlu bu ünlülerin arasında
Butik daha çok topuklu modeller üzerine satış yapıyor.Havale,eft ve kredi kartı ödeme seçenekleri



Sıradaki butiğimiz @bydcapan butik 
Bir bende olsun başka kimsede olmasın diyenler bu butiğe alalım sizleri
Kişiye özel tasarım ayakkabı ve terlikler yapıyorlar
Bende ağzımın suları akarak bakıyorum bu ayakkabılara,özel tasarım oldukları için biraz pahalılar
Paramı biriktirip bende almayı düşünenler arasındayım
 Havale ve eft ödeme şekli


@cocoshtura harika kolyeler satan bir butik
Taşlı ve büyük kolyeleri seven bayanları buraya alalım
Kolyelerin çoğu standart fiyattan satılıyor
Ayrıca çeşitli aksesuarlarda bulunuyor
Havale eft ödeme şekli


 @butiktashbymerve tartışmasız en çok tercih edilen butikler arasında
Çok fazla takipçisi olan bir butik,bebek ürünlerinden yetişkinlere kadar tüm yaş grubunu taşlıyolarlar
Özel tasarım tüm ürünler
Benim gibi taş delisi olanlar bu butiğe ışınlanıyor
Havale ve eft ile çalışıyorlar




@drapebutik Gökçe Sürmeli'nin tasarımlarının satıldığı bir butik
Birçok ünlü giyimden aksesuara bu butiği tercih ediyor
Gizem Hatipoğlu,Zahide Yetiş,Esra Erol,Irmak Atuk,Özlem Yıldız ve adını sayamadığım birçok ünlünün drape butik elbiselerini görebilirsiniz
Havele ve eft ödeme şekilleri

 Ve yazımızın sonuna geldik
Siz hangilerini beğendiniz veya daha önce sorun yaşadığınız butikler oldu mu ?
Yorumlarınızı mutlaka bekliyorum kızlar
Tavsiye edeceğiniz butikleride bekliyorum


Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. Güzel bir post olmuş tatlım, bende boş vakitlerimde instagram butiklerini karıştırmayı çok seviyorum :) Sayende yeni hesaplar keşfetmiş oldum kendi adıma :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım,beğenmene çok sevindim :)

      Sil
    2. Çok iyi olmuş teşekkürler tatlım :***

      Sil
  2. Merhaba Büşracım :)
    Ben de çok seviyorum instagramda butikleri gezmeyi, çok güzel ürünler getiriyorlar cidden :)
    Yakında ben de katılacağım bu kervana, umarım benim butiğimi de seversin :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canımm benimm :)
      Ciddi misin ? Heyecanla bekliyorum o zaman aç bir butikte senden alalım :)))

      Sil
  3. Çok güzel bir post olmuş, her instagram butiğine güven olmuyor çünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm :) Doğru diyorsun canım benim her butiğe güven olmuyor

      Sil
  4. Çok faydalı bir postt hemen ilk postada bakıcam bir sürü yeni butik keşfettim sayende:)) Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  5. @butikexpress güvenilir , renkli ve hızlı bir alışveriş sitesidir .

    YanıtlaSil
  6. @sensebutik %100 de %100 orjinal ürünlerimizle uygun fiyatlarımızla hizmetinizdeyiz : ))

    YanıtlaSil
  7. @saatofis kullanıcısından alışveriş yapmanızı önermiyorum, yanlış ürün gönderip değişim yapacağını söyledi ama beni engelledi, alışveriş yapmak isteyenlerin bilgisi olsun.

    YanıtlaSil
  8. @leoniebutik süper cici ürünler var

    YanıtlaSil
  9. İnstagram : cbcollectionn sayfamıza bekleriz çanta saat ve ayakkabı satışlarımız mevcuttur vergi sistemiyle çalışmaktayız kapıda ödeme mevcuttur :)

    YanıtlaSil
  10. @melikeden güvenilir,hesaplı alışverişin adresi

    YanıtlaSil
  11. Buşra hanım, ben de yeni bi butik açtım instagramda. umarım destek çıkarsınız.çok teşekkurler :)

    butikdoga

    YanıtlaSil
  12. @c_mytrend uğramanız gereken butiklerden. çoğunda bulamayacağınız kadar çeşit var.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba bende instagramdan alisveria yapiyorum yeni bir adres kesfettim cok kaliteli uygun fiyatlara canta ve ayakkabi satiyorlar ustelikkapida odeme secenekleri ile bakmadan gecmeyin derim @stylish_buddies

    YanıtlaSil
  14. Genellikle benim de boş vakitlerim bu tarz butikleri dolaşmakla ziyaret etmekle geçiyor yani sanal ortam siz bir yere gitmeden lherseyi ayağınıza kadar getiriyor güzel bir uygulama :) mesela bende bir butik keşfettim kozmetik üzerine önce biraz tereddüt yaşadım acabalar beynimi kemirdi sonra siparişimi verdim ve bekledim ama korktuğum başıma gelmedi güvenleri beni cezb etti ilgi ve alakaları çok hoşuma gitti birkez daha teşekkürler butiğimizin adı arkadaşlar @herbiseybutik bakmadan geçmeyin derim saygılar#herbiseybutik

    YanıtlaSil
  15. ya ben postal botlar satan bir butik arıyorum fakat ne kadar butik gezdiysemde bulamadım bana yardım edebilecek biri varmı

    YanıtlaSil
  16. slm kgbutik ten alışveriş yapan var mı? Ben kaç haftadır resmen uğraşıyorum. elbette siparişimde ısrarcı olmayacağım ama bu kadar ilgisiz "tok" satıcı görmedim ...

    YanıtlaSil
  17. Merhaba, bende blog ve butikçiler kervanına katılanlardanım. Ev hanımıyım ve eşime destek olmak için bu işe başladım. Bayanların birbirlerine destek olmaları gerektiğini düşünüyorum. Sizlerin de desteklerini bekliyorum. Teşekkürler şimdiden :) @inciithalbutik, vintageruhlu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  18. merhaba ben boyle siyahli grili farkli tarzda yani rocker tarzinda butik ariyorum bana yardimci olabilir misiniz

    YanıtlaSil
  19. Merhaba bende bir yerde pemberuyabutik diye bir sayfa görmüştüm. Hiç bir yerde olmayan harry potter şeyleri satıyorlardı..

    YanıtlaSil
  20. Arkadaşlar en iyi replika telefonlarbu sitede orjinal kaliteye yakın tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  21. Merhabalar benim hesabımın adı da @ucuzgencdolap ilgililere duyurulur 😄😄👄👄

    YanıtlaSil
  22. Arkadaşlar cicilibicili butikten alışveriş yapmayın. Aylar önce bir ayakkabı sipariş ettim ilk gelişinde ayakkabının numarası istediğim gibi değildi. Değişim için gönderdim instagramda 3-4 gün arasında teslim edilir yazıyor 1 hafta sonra geldi üstelik ayakkabı yırtıktı! Yeniden gönderdim ve mesaj attım cevap alamadım sonra da engellendim. Dün instagram sayfalarına girip son posta bir şikayet yazısı yazdım. Bu defa da oradan engellediler beni. Oradan alışveriş yapıp paranızı çöpe atmayın derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım böyle bir olay olduysa gerçekten çok üzüldüm

      Sil
    2. Merhaba busra hnm ben ponpon butigi bulamadm acaba isim mi degistirdi yard olursaniz sevinirim

      Sil
  23. Merhabaa size çok yakın bir dostumun yeni oluşturduğu butiği önermek isterim.Çok kaliteli iş yapıyorlar gerçekten.Hatta chanel bir sırt çantası aldım kendilerinden gerçekten kaliteli birebir replika ürünler :)
    https://instagram.com/boutique_n.5/

    YanıtlaSil
  24. merhaba bende butik açmayı düşünüyorum ve toptancı arıyorum trend ürünler istiyorum yardımcı olursanız sevinirim gizem.karatas44@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. bu butikler gerçekten çok harika teşekkürler http://www.medyavadi.com instagram twitter facebook türk takipçi çekimi ve youtube izlenme ve beğeni arttırma

    YanıtlaSil
  26. selamun aleykum ben yıldızgökçe butikten bir trençkot almak istiyorum ama tam güvenemedim yardımcı olur musunuz güvenilir mi site mi? alışveriş yaptıysanız müşteri memnuniyeti nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aleyküm selam malesef daha önce duymadım bu butiği takipçi sayısına ve müşteri yorumlarına bakabilirsiniz emin olmak için

      Sil
  27. @elizyabijuteri instagram sayfamda saat,kolye, bileklik gibi aksesuarlar satıyorum. Güvenli dürüst bir şekilde. Desteğinizi rica ederim...

    YanıtlaSil
  28. Cosmedrome adinda bir sayfa var kesinlikle tavsiye edebilecegim. www.cosmedrome.com sitesinin instagram sayfasi. Hicbir sikinti yasamadim. Cok ilgililer. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  29. Merhaba benim butiğime de bakarsanız sevinirim �� @simisin_butigi ve @simisin_pabuclari

    Teşekkürler ����

    YanıtlaSil
  30. exclusive_deri_urunler sayfamizda birbirinden el emegi goz nuru tamamen orjinalden yapilma birebir deri urunler var burayida bir incelermisiniz?

    YanıtlaSil
  31. exclusive_deri_urunleri incelediniz mi acaba

    YanıtlaSil
  32. Merhaba @hgayayakkabı diye instagrama bir sayfadan spor ayakkabı almayı dusunuyorm fakat ne kadar güvenilir ve kaliteli olduğunu bilmiyorum.daha önce bu sayfadan alışveriş yapmış olan varsa yorum yaparsa sevinirim.

    YanıtlaSil
  33. Merhaba benimde butiğim var @no179butik hepinizi beklerim hiç bi yerde göremeyeceğiniz yerli yabancı ürünler burada daha yeniyiz göz atmayı unutmayın������

    YanıtlaSil
  34. Instagram da butik açarak satış yapanlar rk olarak www.cosmedrome.com adresinde kendi ücretsiz mağazalarını açarak kredi kartı vs. ile de satış yapabilirler. Tamamen ücretsiz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO