Ana içeriğe atla

Favori Youtube Kanalları

Herkese yağmurlu bir hafta sonundan merhabalar
 Cumartesi gününe yakışır keyifli bir yazı hazırladım sizlere

Tahmin ediyorum ki sizde benim gibi Youtube kanallarını izliyorsunuzdur
Benim ki inanılmaz bir bağımlılık çok çok fazla seviyorum bu tarz kanalları izlemeyi
Özellikle takık olduğum birkaç youtuber var onlar yeni video yayınlasın diye iple çekiyorum 


Yabancılarda çok uzun zamandır bu tarz kanallar var bizde de yeni yeni bu işi ciddi anlamda yapmaya başlayan youtuberlar çıktı
Hepimiz youtuberlarımızı destekliyelim

 Bethany Mota'yı bilmeyen kalmamıştır heralde takık olduğum youtuber listesinde baş sırada kendileri
Bence Bethany'i diğerlerinden ayıran özellik doğal olması ve kadınsı makyajlar yapıp giyinmemesi
Herşeyi yaşına göre yapıyor makyaj yapıyor ama yine genç kızlara yakışıcak şekilde yapıyor
Kız o kadar başarılı yerlere geldi ki şuan Aeropostale giyim markasının yüzü oldu.
Bethany Mota adı altında koleksiyon çıkarıldı
Özel hazırlanan otobüsüyle tura çıktı


Diğer bir hastası olduğum kanal dope2111 gerçek adıyla Tamang Phan
Transformation yani dönüşüm videolarını üstüne tanımam
Kendini bu kadın kadar tipten tipe sokanını görmedim inanılmaz başarılı
En son Zayn Malik dönüşümü videosunu izledim ve inanamadım çokta güldüm
Mutlaka takip edilmesi gereken kanallardan

 Thats Heart'ı tanımayan kaldı mı ?
İnanılmaz şeker bir kız konuşması,haraketleri,mimikleri herşeyine hastayım
Videolarını çok kaliteli buluyorum özellikle benimle hazırlan ve gündüz-gece rutini videolarına bayılıyorum
Ayrıca Thats Heart adıyla özel bir palette çıkardı

 Michelle Phan için bu işin gurusu diyebiliriz
En eski youtuberlardan kendimi bildim bileli izliyorum
Yaptığı makyaj videolarının haricinde eglenceli ve öğretici videolarda hazırlıyor
Ayrıca geçen sene Michelle Phan Em Cosmetic markasını kurarak kendi makyaj koleksiyonunu sundu
Malesef Türkiye'de yok

 Sparkly Blonde 1 kanalını geçen sene keşfetmiştim
Kızı görseniz kendine hiç bakmıyormuş gibi ama inanılmaz bir güzellik odası var
Özellikle dekorasyon ve organizer konusunda çok güzel fikirler veriyor.Alışveriş,dıy projeleri en çok hazırladığı videolar arasında
Birde ben bu kız kadar ota b*ka dekor değiştiren bi insan görmedim


Ahh dünyalar tatlısı Sebile'cim
Kanalını ilk gördüğümde aynen şu tepkiyi verdim 'Aha Türk!'
Yabancılarda izlemeye alışkın olduğumuz videoları Türkçe dinlemek o kadar güzelki
Saç,makyaj ve güzellik hakkında tüm bilgileri edinebileceğiniz harika bir kanal


Charmaine Manansala çok tatlı bulduğum bir kız
Ne zaman videolarını izlesem pretty in pink aklıma gelir
Çok hanım hanım minnoş bir kız alışveriş,kombin ve makyaj videoları daha ağırlıkta 
Mutlaka bir göz atın bu hanım kızımıza

 Beauty Crush hem blogger hemde youtuber
Bu kızı sevmemin en büyük sebebi aksanı,peltek konuşması çok hoşuma gidiyor
Eskiden makyaj ve alışveriş videolarına daha çok ağırlık verirken bu ara kafayı sevgilisiyle bozmuş durumda
Sevgilisinin de youtube kanalı var tanıtımını yapiciim diye hep onları izliyoruz bu ara



Mybabytumbler kanalının sahibi Meg daha önceden çok itici bulup sonradan sevdiğim bir kişi
Çok kaliteli ve özgün videolar çekiyor 
Diğer kanallarda gördüğümüz tüm videoları mevcut
Bu kızın en çok gündüz-gece rutini videolarını seviyorum
Yaptığı makyajları güzel bulmuyorum ve bu kız ile ilgili bir ben mi böyle düşünüyorum yorumlarınızı bekliyorum


 Aaa Türk ! tepkisini verdiğim bir youtuber daha canım Deniz
O kadar samimi ve içten bir insan ki bayılıyorum onun bu pozitif ışığına
Kaliteli ve güzel videolar çekiyor 
Alışveriş,makyaj ve güzellik önerileri bolca bulunan harika bir kanal 
Ayrıca eşiyle beraber olan videoları için Vale Kupa Kız kanalına göz atmayı unutmayın

 Bu kızları aslında çok tatlı buluyorum ama her video başında hı guyssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss diye uzatmasalar çok daha sevicem
Ne ararsanız bu kanalda mevcur kızlar 
Eğlenceli videolarıda oluyor alışveriş ve makyaj daha ağırlıkta

 Su Hakgüden dünyanın en şeker insanlarından biri benim için
O kadar tatlı anlatıyor ki siz böyle kuzu gibi izliyorsunuz
Londra'da yaşayan bir Türk kızı kanal adından da anlaşılacağı gibi
Makyaj konusunda cidden usta diyebiliriz sadece kendi yüz tipine değil tüm yüz tiplerine göre yapılıcak makyajlarıda anlatıyor
Kanalı mutlaka takip edilmesi gereken bir youtuber


Dulce Candy makyaj koleksiyonu ağzı açık izlenicek youtuberlar arasında
Makyaj konusunda çok başarılı
Doğal halini gördüğümde hiç güzel bulmadım güzel bir kadın değil ama makyajla kendini acayip değiştiriyor
Alışveriş,makyaj,saç ve kombinler ağırlıklı videolar


 Megan Parken'ı oda turu videolarını izlerken keşfetmiştim 
İzleyenler var mı bilmiyorum ama bu kızın bir ev büyüklüğünde güzellik odası var
Kendine evin içinde bir mağaza açmış demek daha doğru olabilir
Diğer youtuberlar gibi çeşitli videoları var
Göz atılması gereken bir kanal


Melis çok tatlı çok güzel bir kız 
Gurbet ellerde yaşayan Türk kızımızı tanımayan kalmamıştır diye düşünüyorum
Kanalını gördüğümde oley yaşıtım bir youtuber dedim 
Çok eğlenceli bir kanalı var
Özellikle videoları izlerken o tatlı aksanına bayılıcakınız
Birde arada o kameraya attığı bakışları yokmu çok severek izliyorum
Mutlaka takip edilmesi gereken bir kanal destek olalım kızlar


Bugün acelem olduğu için yazıyı burda bitirmek zorundayım kızlar yarın bu yazının devamı gelicek 
Ayrıca bana önericeğiniz kanallar varsa mutlaka bekliyorum
Gününüz güzel geçsin

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. Ben Hacer Sayıner'in kanalını da çok seviyorum. Çok içten, çok doğal :)
    Ayrıca Ece İçen, Pembe Defter ve Özlem Öztürk'ün youtube kanallarını da severek takip ediyorum.
    Bir de Güzelleşelim var. Profesyonel videolar çekiyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım hepsini görmüştüm daha önce güzel bilgiler veriyorlar ama ben daha çok kaliteli videolar çeken youtuberları takip ediyorum.Tabiki onlarda kendi dallarında çok başarılılar :) Hacer Sayıner özellikle bu işi iyi bilenlerden ama makyaj üzerine birtek kanalı.Tavsiye için teşekkür ederim :))

      Sil
  2. Merhaba arkadaşımın tavsiyesi sonrası kendimi blogunuzda buldum çok şeker bir blogunuz varmış banada beklerim http://esralounge.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşınızı da sizi de öperimm hemen bakıyorum blogunuza :))

      Sil
  3. Merhaba bloguna bayildim! Bir soru soracagim ama lutfen yanlis anlama :). Sen bu Ingilizce konusan YouTuberlarin ne dediklerini anliyormusun? Bence anlamak cok onemli birsey anlatirken, konusrken, soru cevaplarken... Ben America'da buyudum ama Turk'um ve Turkceyi'de Ingilizceyide cok iyi konusabiliyorum. Bethany Mota'ya bende bayiliyorum en sevdigim YouTuber. Hava atmak icin olmasin ama iki kere bana Face'ten cevap vermisti. I love her so so much she means the world to me and has come so far in her career and life even though she's only 18 she has a clothing line, 6M subscribers, tons of money, and a tour bus. Her videos inspired me to be myself. Thanks for including her.
    Iyi Gunler :) Bloguna bayildim tekrar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım her dediklerini anlamasam da genelini anlıyorum.Soru cevap videolarını izlemiyorum zaten en ilgimi çeken videolar sabah-akşam rutinleri.Bethany cevap verdi demişsin çok şanslısın cidden :) Blogumu beğenmene çok sevindim öpüyorum güzellik :)

      Sil
  4. Bethany Mota ya ben dee bayılıyoruum :))

    YanıtlaSil
  5. Busra, guzel sozlerin ve destegin icin cok tesekkur ederim :D <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım severek takip ediyorum :)

      Sil
    2. Nihan Sen yillardir almanca videolar cekiyordu ve cok basarili
      Simdi yeni kanal acti youtuberda ve artik türkce video da cekiyor

      Sil
  6. Nizim kanalımızı da incelermisin belki seversin :)

    YanıtlaSil
  7. Beauty kittyde bence çok tatlı tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  8. merhabaaa :) Ben makyaj moda stil ürün deneme vs konuları ile ilgili video çekip yayınladığım kanalımı yeni açtım . Tabiiki profesyönel değilim fakat göz atmak isterseniz linki şu : https://www.youtube.com/channel/UCr8gz86Ylo_AcGI1WVFhkyQ teşekkürler :*

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO