Ana içeriğe atla

Organique Creamy Whip-Vücut Kreması

Herkee haftanın ikinci gününden merhabalar
Blogumun bugün ki konuğu ilk defa tanıştığım
Organique'in Vucüt Kreması
 Nedir bu bu vücut kreması diyenler olucaktır 
Ee hadi inceleyelim o zaman

 İlk elime aldığımda büyük ihtimal peeling falandır demiştim
Sonra üzerini okudum okudum anlayamadım
Açıyorum bakıyorum misler gibi kokuyo 
 Sonra internetten araştırınca vucüt kreması olduğunu anladım

Önce bi dışını inceleyelim
Ambalajı çok güzel kavanoz gibi
Sanki kozmetik ürünü değil içinde ezme olan bi kavanoz gibi
Üzerinde zeytin resmi var ve Yunanistan yazıyor
Netten araştırdım ama bi açıklama yoktu
200 ml baya bi yeter bana diye düşünüyorum

 Duştayken lifinizin üzerine bir parmak kadar sürüp köpürtün 
Tüm vücudunuza uygulayın aynı duş jeli gibi
Ben 3 dakika falan bekletiyorum vücudum iyice emsin diye
Ciddi söylüyorum o kadar yumuşattı ki cildimi mucizevi bir ürün diyebilirim
Bunun sebebi de yüksek oranda gliserin içermesi diye düşünüyorum

 Vücut kremalarının 6 çeşiti var
Bende olan Greek
Colonial
Africa
Ghassoul Clay
Milk
Orange

 Elimde ki bitince diğerlerinide denemek istiyorum
Özellikle Africa yazan pembe renkli krema çok ilgimi çekti kim bilir nasıl güzel kokuyordur

Ürünün fiyatı 29 tl
Vucüt kreması ve daha birçok güzel ürünleri var
Organique için TIK TIK

Yeniliklerden haberdar olmak için
Organique Facebook Sayfasını takip etmelisiniz 
Facebook Sayfası için TIK TIK

Ürünle ilgili yorumlarınızı bekliyorum

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. Ahh bende şu anda keçi sütlüsünü kullanıyorum, bu kadar güzel bir ürün olamaz. Yiyesim geliyor resmen o kadar seviyorum :) Ben 3 aydan fazladır kullanıyorum, rahat 1 ay daha gider Fiyat/performans efsanee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya bereketli bir ürün cidden :)) Bende bayıldım canım 200 ml bide fiyatı falanda çok uygun mis gibi kokusunu katmıyorum bile :)

      Sil
  2. Ay cok ilginc gercekten, yenilebilecek birsey gibi duruyor, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakında yersem şaşırmayın teşekkür ederim canım :)))

      Sil
  3. Nefis bişi insan bununla kurabiye yada cupcake süsleyesi gelir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha oda güzelmiş Hazelcim :)) Rengi mest etti zaten beni :)

      Sil
  4. Balımmm bundan sonra colorinal ı mutlaka denemelisin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun özü ne canımm baktım baktım bulamadım merak ettim çok :):)

      Sil
  5. antep fıstığı ezmesi gibi görünüyorr :D merak ettim :)) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihih doğru söylüyorsun canım teşekkür ederim :)))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO