Ana içeriğe atla

Bursa Blogger Bahar Buluşması

Herkese haftanın ilk gününden merhaba
Dün Betül ve Ece ile bir aydır üzerinde çalıştığımız buluşmamızı sonunda gerçekleştirdik
Herşey çok güzeldi yeni arkadaşlarımı çok sevdim umarım onlarda beni bizi sevmiştir
Ayrıca Sevgili Makeup Artist Tevfik Bozdağ Young Blood markasıyla beraber etkinliğimize katılarak bizleri çok mutlu etti

O zaman ön konuşma bittiğine göre resimli anlatımlarıma geçebilirim artık

 Fsm Kafeperest'de gerçekleşen buluşmamızda Ema Tasarımın bizlere hazırlıdığı servisler masamıza renk kattı

 Halay çeken çöp adamlar olduk
Şaka bir yana çok güzel bir servis bu hatıra olarak hep saklıyacağım

Servislerimizin afiş olan versiyonuda vardı
Teşekkürler Ema Tasarım Ailesi

 Masa tamamlanınca hemen paylaşımlar yapılmaya başlandı sosyal medyanın masayı ele geçirdiği anlardan biri

 Sosyal medya beklemez

  Güzellikler telefonları bırakınca hop bakın dedim 

Hediyelerimizi kurcalamadan duramayız biz
Ayrıca Mügenin Dükkanı'nın hazırladığı cupcakeler o kadar güzeldi ki ben yemeğe kıyamadım eve gelince dayanamadım daha fazla yedim
Yediğim en lezzetli cupcake tavsiye ederim kızlar

Çok güzel sohbetler ettik birbirimizi tanıdık
Tevfik Bey'e makyaj ile ilgili merak ettiğimiz her soruyu sorduk
Kahveler gelince fal muhabbetleri olmadan olur mu?

Standlar kuruldu afişler hazırlandı makyaj uygulaması başlasın o zaman
Ayrıca Tevfik Bey'in makyaj malzemelerini kurcalamadan edemedik

Mankenimizin makyajı siliniyor 
Bizde heyecanla bekliyoruz 

Young Blood ürünleriyle makyaj uygulaması başladı
Tevfik Bey bizlere hangi ürünleri kullandığını göstererek uygulama yaptı

Ece'nin makyajının bitmiş hali işte böyle
Bu tonlarda ki farları o kadar çok seviyorum ki
Makyaj ile ilgili yorumlarınızı bekliyorum kızlar



Esma ( Kalp Şeker )

Aryıldız ve Aubrey çekilişlerimizi yaptık 
Ben tam ümidimi yitirmişken Aryıldız'dan büyük cezve kazandım 

Benden kareler kısmına gelirsek
Tırnak yapıştırmaları/Flormar
Üstlük/@stilpretty
Jean/Mavi
Ayakkabı/Koton


Sol baştan 
Ben

Katılan tüm arkadaşlarıma ve İzmir'den kalkıp gelen Tevfik Bey'e çok teşekkür ediyorum
İyiki geldiniz iyiki tanıştık sizleri tanıdığıma çok mutlu oldum
Umarım bu buluşmaların devamı da gelir

Kafeperest Lounge Cafe'ye ilgileri ve ev sahiplikleri için çok teşekkür ederim
Herşey tek kelimeyle harikaydı

Sevgili Müge'nin Dükkanı'na bizleri bu güzel günümüzde yalnız bırakmayıp muhteşem cupcakelerini bizlere hazırladığı için teşekkür ediyorum

Ve diğer değerli tüm sponsorlarımıza teşekkür ederim
Yarın ki sponsor yazım için takipte kalın


Sevgiler

XOXO

 

Yorumlar

  1. o afişe ve servis altlığına bayıldım :-)) çok güzel de bir gün olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim bende çok beğendim özenerek hazırlamış Ema Tasarım :)
      Keşke sizlerlede buluşma imkanı olsa :)

      Sil
    2. inşallah ileride bir fırsatımız olur :-))

      Sil
    3. Beğenmenize çokkkk sevindik.Çok güzel bir sinerji yaratmışsınız bu buluşmayla.Bu güzel rüzgar bize kadar geldi.Peki seneye yapacağınız buluşma için ne zaman tasarıma başlayalım? :) Sevgilerle...Ema Parti Tasarım Ailesi

      Sil
    4. Çok çok teşekkürler çok naziksiniz :))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO