Ana içeriğe atla

Flormar Matte M17

Herkese haftanın ilk gününden merhabalar
Dün bavulumu hazırladım nişanlıma önden bazı eşyalarımı gönderdim 
Haziran'ın ilk haftası Bodrum yolcusuyum.Bol bol gezi yazıları,alışveriş tavsiyeleri ve plaj kombinleri görüceksiniz

O zaman bugün sizler için seçtiğim konuğum Flormar Matte serisinin en cici rengi M17
Pembe çok sevdiğim bir renk artık hepiniz öğrendiniz
Ne zaman kendimi iyi hissetsem pembe ojelerime yapışırım
Pembe renginin insana mutluluk verdiğine inanıyorum

Daha Flormar Matte serisinden şimdilik 3 rengim var en sevdiğim renk m17 
Aslında mat ojeleri sevmiyorum daha önceki yazımda anlattığım gibi mat ojelerin üzerine parlatıcı sürerek onları canlı hale getiriyorum
Peki niye mat oje alıyosun o zaman diyeceksiniz
Çünkü diğer ojelere göre mat ojeler çok daha yoğun renk veriyor ve aşırı hızlı kuruyorlar buda bana avantaj sağlıyor

 Hemen ön yüz arka yüz analizimi de yapalım
Buğulu şişelerini görüyorsunuz bu arada küçük bir bilgi veriyim kozmetik ürünlerin arkasında ki açılan kapak resmi açtıktan sonraki kullanım süresini belirtir
Yani bu ojeyi açtıktan sonra 18 ay kullanabilirmişim
Son kullanma tarihi 2018 yılını gösteriyor ama bu açılmamış oje için geçerlidir

 Tatataaa rengin güzelliğine bakın mat oje neon oje oldu parlatıcı sayesinde
Dün o kadar çok ojenin markasını soran oldu ki dedim yazısını yazıyım herkes faydalansın

Bu arada mat ojelerin sürerken mümkün olduğunca ağzını kapalı tutmaya çalışın hemen bozuluyorlar bir tanesini atmıştım yapısı bozulunca

Ojeyi nasıl buldunuz kızlar yorumlarınızı bekliyorum
Birde matte serisinden kullandıklarınız varsa tavsiyelerinizi bekliyorum

Güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle


Sevgiler

XOXO
 

Yorumlar

  1. Bende de 06 ve 08 var , gerçekten harikalar, diğer elime sürerken öteki kurumuş oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 08 kullanmıştım çok tatlı bir renk 06'da hoşuma gitti bi denemek lazım :) Cidden öyle acelen varsa sür çık hemen :))

      Sil
  2. cnmmm yaa ben seni ojelerine bayılıyorum! harika renkler buluyosun bunu da çoook sevdim yine:))) şimdiden çok tebrik ederim bu arada!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi canımmm bende senin herşeyine bayılıyorum giyimine,tarzına kişiliğine böyle düşünmene çok sevindim çok çok teşekkür ederimmm :)))

      Sil
  3. rengi cok tatlı canım benım tam yazlık sanada cok yakısmıs :)

    YanıtlaSil
  4. Mat halini çok merak ettim ama ben :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy keşke ölede çekseydim tüh :( Netten bakabilirsin canım bi kaç kişi uygulamış :)

      Sil
  5. Tam benim rengim çok yakışmış :) Bu arada Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. Sevgiler... blogkizsalseyler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO