Ana içeriğe atla

Ne Giydim #5

Herkese haftanın son gününden merhabaa
Son günü dediğim cumartesi ve pazarı kapsamıyorum tatil olduğu için
Ayrıtten hayırlı cumalar diyelim ve başlayalım
Havalar ısınmaya başlıyor yavaş yavaş bende her girişte bunu kullanıyorum farkındayım
 Artık kaban,kazak kışlık tüm giysileri geride bırakıyoruz bende öyle yaptım ve kendimi dışarı attım
Sizde diyeceksiniz kızım başka giysin mi yok hep aynı ayakkabı çanta ?
Eskitmek lazım yazın bunları kullanamam sonuçta 

 Bu arada bu saçlar ne kız diyeceksiniz
Benim doğal saçlarım bu dermişim tabi ki değil
Hepinizin tanıdığı Sebi Bebi'nin pipetle ısı kullanmadan saçları kıvırcık yapma videosunu izlediğim gibi bende denedim ve sonuç bu oldu

 Arkadan görüntüsü bu şekilde baya kıvırcık bi kız oldum
Yaklaşık 4 saat sürdü yapımı 1 saat beklettim zaten yaparken baya bi beklemiş oldu
Biraz daha kısa saçlılarda daha güzel duracağından eminim
Benim uzun ve gür çok ugraştırdı ve tam yapamadım 
 

 Üst/De Facto
Jean/Colins
Çanta/Koton
Ayakkabı/Bershka



Yorumlarınızı bekliyorum canlarım
Hepinize kucak dolusu öpücükler gününüz güzel geçsin

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. Çok güzel bir kombin bence gayet hoş :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş bunları mstardada görmüştüm burda görünce oyundada yapmaya karar verdim

    YanıtlaSil
  3. Başka böyle kombinler varmı ya :D çok sevdim mstar'dada yapmıştım varsa çok hoş olur :3

    YanıtlaSil
  4. Anlaşıldı mstardaki herkes buradan giyiniyor :D

    YanıtlaSil
  5. Merhaba hanımefendi biz butik sayfamızı yeniledik orada musterilerimize daha uygun fiyatlar sunduk.Örneğin dışarıda 20 tl olan kolyeleri 10 Tl ye sattık.Sayfamızı ziyaret etmenizi tavsiye ederim.Ürünlerimiz müşterilerimize özel yurtdışından gelmektedir.Adres trendy_giyim_aksesuar_cenneti bakmanızı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO