Ana içeriğe atla

Pastel Oje 85 Numara İncelemesi

Herkese haftanın üçüncü gününden merhabalar
Öncelikle hepimizin Ulusal Egemenlik Ve Çocuk Bayramımız kutlu olsun
Blogumun bugün ki konuğu benim favori ojelerimden olan Pastel 85 numara
Mercan rengi ve tonlarına aşırı derecede taktığım bu sene tırnağımdan çıkmayacak ojeler arasında 
 
Gratis'in Bursa'ya açılıcağı haberini Instagram'dan duyurmuştum buradan da söyliyim
Orda da gözüme kestirdiğim mercan rengi ojeler var 
Bu sene bir mercan rengi oje koleksiyonu yaparım artık

 Ön ve arka yüz analizimizi yapalım 
En çok hangi marka ojeye sahipsiniz diye sorsanız Pastel derim heralde
Hem fiyatı uygun hemde diğer ojelere göre daha kaliteli bence

 Rengi o kadar tatlı ki bronzlaştığımda daha güzel durucaktır
Bence bu tonlarda bir oje sizde edinmelisiniz
Yazın bu rengi çok göreceğiz

 Ben Watsons'dan almıştım
2 tl civarı fiyatı
Fırçaları biraz daha kalın olsa bence harika olur
Ama renk yoğunluklarını beğeniyorum Pastel marka ojelerin

 Ağız kısmından ne kadar çok kullandığımı görebilirsiniz
Tamda fırçasında olduğu gibi rengi ben biraz daha yoğun dursun diye 3 kat sürdüm

Rengi nasıl buldunuz?
En sevdiğiniz Pastel ojeleriniz hangileri ?
Güzel yorumlarınızı bekliyorum kızlar


Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. Çok güzel bende bir ton koyusu var :)
    Ama kısa olan tırnaklarım biraz önce yaptığım temizlik sonrasında daha da kötü oldu ühüüüü hiç bir ojeyi süremem sanırım şu an kat kat oldular :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy canım geçmiş olsun benimde mahfolmuştu toparlanmaya başladılar :/

      Sil
  2. bi manikür yapsaydın. renk güzel ama u an tırnaklarında çekici gelmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahha Zülalcim sen çok takmışsın sanırım bana :) Beni takip ediyor olsaydın tırnaklarımın kırıldığını bilirdin bu iyi hali :) Sana çekici gözükmesi için özel bir çalışma yaparım bir dahakine :D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO