Ana içeriğe atla

Young Blood Eye-Iluminating Duo/Çift Taraflı Göz Çevresi Aydınlatıcı

Herkese haftanın ilk gününden merhabalar
Blogumun bugün ki konuğu 
Young Blood'un çift taraflı göz çevresi aydınlatıcısı
 Aranızda kullanan var mı bilmiyorum ama eğer kullanmadıysanız mutlaka denemelisiniz
Özellikle göz çevresini canlı göstermek isteyen bayanlar için çantadan ayrılmayacak bir ürün

 Çift taraflı göz kalemleri gibi görünüyor dışardan biraz daha tombiş bir ürün 3 g
Azaldıkça kalem tıraş yardımıyla açarak kullanıyorsunuz

 Kalemin bir ucu mat diğer bir ucu simli yapıda
Mat tarafı flu göstermek istediğiniz bölgelere uygulayın simli tarafı ise ilgi çekmesini istediğiniz yerlere uygulayın

 Ürünün içinde paraben bulunmuyor ve hayvanların üzerinde test edilmiyor
Tüm Young Blood ürünleri için geçerli bunlar

 Renkler bu şekilde pigmentasyonu çok iyi aslında ben bunu sadece göz çevrem için değil daha farklı şeyler içinde kullanıyorum 
Matte ucunu kalem ruj olarak kullanıp parlatıcı sürüyorum üstüne 
harika duruyor

Peki ben nasıl kullanıyorum ?
Shimmer kısmını yani simli ucunu göz pınarlarıma uyguluyorum
Eyelenir olarak kullanıyorum
Göz içine uyguluyorum 
Kaş altını aydınlatmak için kullanıyorum
Matte kısmını yani mat ucunu göz altı kapatıcısı gibi kullanıyorum
Koyu gördüğüm her bölgeyi aydınlatmak veya kapatmak için uyguluyorum
Kaş altına uyguluyorum 
Hatta baz olarak bile kullanıyorum

Ürünle ilgili yorumlarınızı bekliyorum kızlar
Fiyatı 86 tl civarı olması lazım

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO