Ana içeriğe atla

Flormar Oje 420 Numara

Herkese haftanın son gününden merhabalar
Güzel bir pazar günü geçirmenizi diliyorum
Bugün ki konuğum yazın hepimizin en çok sürdüğü renklerden biri Flormar 420 numara

 Aslında ben sarıyı hiç sevmem ama geçen sene rengin tırnaklar da patlama yaşamasıyla benim de hoşuma gitmeye başladı

 Sarının en cırt rengini aldım ben siz bu kadar canlı sevmiyorsanız diğer numaralara bir göz atın

 Tırnaklarım kendini yavaştan toparlamaya başladı 
Rahatsız edici görüntü için özür dilerim şimdiden kızlar
 Ben ojeyi 3 kat sürdüm çünkü anca rengini veriyor
Flormar ojelerin belli renklerin de bu problem bitmiyor malesef

 Mayıs ayına girmek için önümüz de 3 gün kaldı 
Haziran geldiğinde benim için yaz tam anlamıyla gelmiş oluyor
Cıvıl cıvıl ojeler sürmek için sabırsızlanıyorum

Şu fırçaları azıcık genişletseler daha çok satıcaklar aslında
Flormar 420 kullanan varmı memnun musunuz ?
Sizde bu tarz renkleri sürmeyi seviyor musunuz ?
Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. Parmaklarına çok yakışmış, ayrıca çok haklısın canım fırçaları biraz büyütmeleri iyi olurdu:)) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Gecenlerde arkadasima almistim colorama maybellineden bir tane sari oje, istemisti kendisi ama kararsiz kalmisti, ama simdi düsünüyorum yaz icin kendimede alsammi diye, degisik duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence almalısın birde bronzlaşınca süper durur :)

      Sil
  3. ayyyy cnm çok tatlı durmuş! ben sarı ojeyi hiç kullanmadım aslında ama denemem gerekenler arasına ekliyorum:P tırnakların da gayet güzel gözüküyor bu arada hiç de rahatsız edici değiller!
    öpüyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hiç kullanmazdım ama hoşuma gitti canım sende dene çok yakışır :) Canımsınnn güzel yorumların için teşekkür ederimm öpüyorum bende :)))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO